Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:39:52+01:00
Moim zdaniem największym darem, jaki otrzymałam od Boga, jest życie. To właśnie Bóg obdarzył mnie życiem i opieką. Jestem mu wdzięczna za to, że jest zawsze przy mnie, kiedy go potrzebuje. Kocha mnie, wysłuchuje moje modlitwi, pomaga mi w trudnych chwilach. Bardzo mu dziękuję za to, że mam takich wspaniałych rodziców, którzy mnie wychowuja, przyjaciół, na których zawsze moge liczyć oraz dom, abym miała gdzie mieszkać. Bóg dał mi zdrowie, za które jestem mu bardzo wdzięczna. To dla mnie bardzo ważne. Czasami nie zdajemy sobie sprawy, ile to dla nas znaczy. Chciałabym podziękować mu również za piękny świat, który mnie otacza. To cudowny, gdy budzimy sie rano i nasze oczy patrząna zielone drzewa, kolorowe kwiaty.
Za to wszystko jestem Bogu naprawdę bardzo wdzięczna. Nigdsy nie zapomnę tego, co dla mnie zrobił.
8 2 8
  • kais
  • Rozwiązujący
2009-11-13T17:57:34+01:00
Boze moj ojcze potezny dzieki ci składam za te dobre rzeczy kture mi dałes,dopomuz Boze ty moj w nauce dalej prubuj sam/a
6 2 6