Odpowiedzi

  • ona
  • Początkujący
2009-11-13T17:41:14+01:00
Miłośc rodziców, koledzy, koleżanki, zabawa z innymi dziecmi, nauka
2009-11-13T17:41:45+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:43:24+01:00
Miłość rodziców. wiara w boga. przyjaciele. szczęśliwe dziecinstwo. zabawa z rodzeństwem. rodzice którzy mają czas dla dziecka. rówieśnicy. zabawy edukacyjne. poczucie że jest się kochanym, potrzebnym. szczęście to oboje rodziców bo teraz co raz częściej jest tak że dziecko jest wychowywane przez jednego z rodziców.