Odpowiedzi

2009-11-13T17:45:40+01:00
Ze tylko w życiu nie liczy się pieniądze ale i także dobroć serca i pomoc innym :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:51:47+01:00
" Człowiek jest wielki nie przez to co ma, nie przez to, kim jest, lecz przez to czym dzieli się z innymi.. "

Moim zdaniem cytat ten jest bardzo słuszny. Nie jest ważne, co masz. Możesz mieć wszystko, najdroższe ubrania, najlepsze samochody i żyć w willi, ale możesz nie wiedzieć, że na ziemi żyją ludzie, którzy nie mają niczego, lecz mają dobre serce. Właśnie bardzo częstym 'zjawiskiem' są ludzie będący na szczycie hierarchii wartości ( której zresztą nie ma, ponieważ wszyscy są równi ) , lecz którzy nie mają przyjaciół, nie mają na kim polegać i są wielkimi lunatykami, którzy nie widzą i nie słyszą niczego, co dzieje się wokół nich, wiedzą tylko, że w ich życiu nie brakuje niczego, więc po cóż myśleć o tych, którzy są na dnie ?
Człowiek może być zupełnie ubogi ( we wszelakim tego słowa znaczeniu ), lecz może dzielić się tym, co ma w środku.. A w środku może być baaardzo bogaty..
1 5 1