Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:54:42+01:00
C≡G
A=T

G=21%
C=21

C+G=42%

100%-42%=58%
58% : 2 = 29%

A= 29%
T= 29%

Myślę że pomogłem :)
Pozdro!
1 5 1
2009-11-13T18:36:42+01:00
C≡G
A=T
G=21%
C=21
C+G=42%
100%-42%=58%
58% : 2 = 29%
A= 29%
T= 29%

A ma 29% i T ponieważ może być tak ze 58% na pół..
tak mi kol. pomogła z podobnym zad. :*
1 5 1
2009-11-13T19:01:51+01:00
C=G
A=T
G=21%
C=21%
C+G=42%
100%-42%=58%
58%/2=29%
1 5 1