Odpowiedzi

2009-11-13T17:58:50+01:00
A o jaką miejscowość chodzi? xD bo nie wiem ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:59:57+01:00
Czyli chodzisz po mieście i pytasz przechodniów o wiek .. oczywiście masz ankiete osobno kobiety i mężczyźni :)
poźniej musisz towszystko dodac i podzielić przez liczbę osób jakich zapytałeś/łaś : )) ..
więc jeśli masz już potrzebne informacje to wypisujesz ogólny wiek kobiet, później mężczyzn .. a póżniej ogólnie ile przeciętnie żyje człowiekw Twojej miejscowości ;*
2009-11-13T21:02:12+01:00
Napisz ile lat ma twoja wioska i przeprowadź poprostu wywiad z kimś