Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T17:53:27+01:00
Legenda-jest to forma opowiadania,zawierające wątek historyczny z elementami fantastyki.Przechodząca przez wieki,opowiadajaca o bohaterach bądz dobroczyńcach
38 4 38
2009-11-13T17:57:59+01:00
Legenda-opowieść fantastyczna, nasycona pierwiastkami cudowności i niezwykłości zwłaszcza dotyczące zycia świętych i męczenników także podanie ludowe , często historyczne
8 3 8