Odpowiedzi

  • kais
  • Rozwiązujący
2009-11-13T18:00:28+01:00
Pewnego sobotniego ranka poszłam doschroiska bo chciała ałego pieska.byl.o tam duzo zwierzat kture błagały o pomoc prosiły oowy dom ,,,,,,,,,reszteopowiadania ulloz sam/a
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:17:26+01:00
Http://www.g16.ids.czest.pl/pliki-ucz/jpol/gram/Zwiazki%20frazeologiczne%20-%20zwierzeta.pdf tu masz kilka zwrotów i możesz zacząć o tym ze byłeś/aś w szkole i opisać dzień co się dzialo na przerwie itp.
Mam nadzieje ze to pomogło :)
1 5 1