Odpowiedzi

2009-11-13T18:52:10+01:00
Z podstawą,tzn, z przekatną podstawy.z własnosci kata 30⁰ wiesz że:h bryły =½d bryły czyli h bryły =5cm,z pitagorasa liczymy d podstawy→10²-5²=75→d=√75=5√3cm ,masz d podstawy→oblicz bok podstawy→d=a√2=5√3→a=2,5√6→pole =2a²+4ah=2×[2,5√6]²+4×5×2,5√6=75+50√6=25[3+2√6]cm²-pozdrawiam
5 4 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:33:31+01:00
Podstawa→10²-5²=75→d=√75=5√3cm ,
bok podstawy→d=a√2=5√3→a=2,5√6
pole =2a²+4ah=2×[2,5√6]²+4×5×2,5√6=75+50√6=25[3+2√6]cm²
2 3 2