Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:05:42+01:00
M=1,5kg
p=19282kg/m³

v=?

p=m/v
v=m/p
v=1,5 kg / 19282 kg / m ³ ≈ 0,0000778 m³ ≈ 77,8 cm³
Odp.

:)
2 3 2
2009-11-13T18:09:28+01:00
Dane: Szukane: Wzór:
m=1,5 kg V=? V=m/d
d=19282 kg/m³

Obliczam objętość:
V=1,5kg/19282kg/m³=0,000078m³=77,8cm³

Odp. Objętość złota to 77,8 cm³
1 1 1
2009-11-13T18:59:49+01:00
Dane: Szukamy:
m=1,5 kg v=?
p= 19282kg/m3 v=m/p
V=1,5kg/19282kg/m³=0,000078m³=77,8cm³

Odp. Objętość złota wynosi 77,8 cm³