Odpowiedzi

2009-11-13T18:32:11+01:00
Elektromagnes wytwarza pole magnetyczne poprzez przepływ prądu elektrycznego,a magnes wytwarza pole magnetyczne wokół siebie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:08:52+01:00
Elektoromagnes-Jest to urządzenie wytwarzające i wzmacniające pole magnetyczne.Powstaje ono w wyniku przepływu prądu (elektrycznego).
Magnes-jest to jakieś ciało, bądź urządzenie, które wytwarza stałe pole magnetyczne.
Czyli pierwsza różnica to elektromagnes to urządzenie a magnes to ciało lub urządzenie. Elektromages powstaje w wyniku przepływu prądu (elektrycznego), a magnes wytwarza stałe pole magnecztyczne.