Odpowiedzi

2009-11-13T18:03:58+01:00
Niszczy sie zdrowie nasze
niszczy sie zdrowie drugiego czlowieka
zanieczyszczamy srodowisko
marnuje sie kase

mysle ze pomoglam chociaz troche powodzenia z robieniem plakatu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:12:19+01:00
1.Nie warto palić bo to zabija nas w środku
2.Możemy mieć raka płuc, nerki, trzustki, rak wargi, języka, jamy ustnej, przełyku i krtani, rak pęcherza moczowego, choroba niedokrwienna serca ,przewlekłe zapalenie oskrzeli ,gruźlica układu oddechowego ,nadciśnienie tętnicze ,Arteriosclerosis ,udar mózgu ,wrzody żołądka oraz dwunastnicy ,przepukliny jelitowe, impotencje
3.Jak będziemy mieć kiedyś dzieci to one urodzą się z jakąś chorobą.
4.Papierosy dużo kosztują
5.To psuje naszą urode
6.Jak zaczniemy palić są małe szanse że potem można to rzucić
7.Zanieczyszczamy środowisko
1 1 1
2009-11-13T18:19:32+01:00
-szkodliwy dym
-choroby
*rak płuc
*nerek
*trzustki
*przełyku i krtani
*rak pęcherze moczowego
-niszczy skórę
*opóźnia leczenia ran
-szkodzi nam i osobą w naszym otoczeniu
-wyrzucanie pieniędzy w błoto
-nieprzyjemne uczucie w jamie ustnej
-posiadają szkodliwe substancje (składniki)
-kobiety które są w ciąży i palą mogą mieć chore lub niedorozwiniete dzieci
-