Odpowiedzi

2009-11-13T18:09:04+01:00
Niebo jest jak dom pełen miłość do którego zawsze chce wracać. Niebo to cos mojego, osobistego, wspaniałego, wymarzonego. Wyjść i wrócić do niego gdy znudzi mi się świat.
2 4 2
2009-11-13T18:09:58+01:00
Do domu zawsze morzesz wracać niezmiennie od sytuacji więc Moje niebo będzie jak dom do którego zawsze mogę wracać to znaczy że jak nagrzeszysz to morzesz wróić zawsze do domu lub nieba.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:40:32+01:00
MOJE NIEBO BĘDZIE JAK DOM DO KTÓREGO ZAWSZE MOGĘ WRACAĆ



<akapit> Niebo najczęściej kojarzy nam sie ze spokojem i harmonią . Wiarą, którą tworzy nadzieja i pocieszeniem tego co nam nie wyszło.
<akapit> Aura, która otacza te piękno pozwala zawiedzonym wieżyć w lepsze jutro i to, że kiedyś w końcu będzie lepiej. Jest to miejsce do którego chcemy się dostać, ale jednoscześnie boimy, gdyż nie wiemy co nas tam czeka. Każdego dnia patrzymy w nie jak najgłebiej się da, szukamy tak odpowiedzi nie licząc czasu. Wierzymy, że jednak jest tam ktoś, kto nam pomoże. Natomiast dom jest miejscem gdzie czujemy sie bezpiecznymi, uspokojonymi ludźmi.
Chodzi o to by nasz dom, nasze miejsce, w którym potrafimy być sobą i nie bać się bycia sobą przenieść do wartości nieba. By z tego świata odejść z satysfakcją że "nasz niebo" będzie posiadało wartości ciepła, które oferował nam dom.
<akapit> Myślę, że każdy ma szansę na to by być szczęśliwym w niebie. Wystarczy wiara w lepsze jutro i walka o ciepło, które potrafi dać każdy dom...
2 4 2