1)Jakimi epitetami można określić miłość Romea i Julii?
2)Jaki napis mógłby być wyryty na ich nagrobku?
3)W jaki sposób opowiedziana jest historia Romea i Julii? Jak wygląda kompozycja tragedii?
4)W jakich sceneriach i o jakich porach dnia rozgrywają się wydarzenia?
5)W jaki sposób kochankowie wyrażają swoje uczucia
6)Jakie refleksje wywołuje krótkotrwałość szczęścia? Dlaczego Romeo i Julia nazywani są tragicznymi kochankami?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:12:24+01:00
1)nieszczęśliwa,piękna,zabójcz miłośc
2)Złączeni na zawsze
3)Historia opisana jest w sposób tragiczny
4)w romantycznych sceneriach najczęściej w nocy
5)
20 3 20
2009-11-13T18:16:30+01:00
1.romantyczni,nie bali się niczego,miłośc na zawsze,kochali się na zabój
2.Miłośc po wsze czasy
4.większośc wydarzeń dzieje się w nocy,w potajemnych spotkaniach Romea i Juli.
5.Spotykają się potajemnie ze sobą ,wobec woli ich rodziców
14 3 14