Odpowiedzi

2009-11-13T18:07:21+01:00
Miałem to :)

W przypowieści o siewcy Jezus ukazuje różne postawy ludzi wobec Ewangelii.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:10:35+01:00
Siewca wyszedł siać swoje ziarno.Gdy siał jedno padło na drogę i zostało podeptane, ptaki je wydziobały.Jeszcze inne padło na skałę i uschło.Inne padło na ciernie i ciernie rosnąc z nim ususzyły je.Ostatnie ziarno padło na ziemię żyzną, gdy wyrosło wydało obfity plon. Ja dostałam za to 5.Pozdrawiam.
6 4 6