Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:16:36+01:00
Ziemia to planeta skalista, posiada dużą średnią gęstość, znajduje się dosyć blisko Słońca - to cechy typowe dla planet typu ziemskiego

Jednak jedynie na tej planecie występuje woda, dzięki temu ukształtowało się tutaj życie, ma jeden księżyc - Księżyc
3 4 3
2009-11-13T18:46:01+01:00
Jest to planeta ziemska a nie gazowa. Występuje na niej woda. Możliwe jest na niej życie.
17 4 17
2009-11-13T21:37:59+01:00
Ziemia to planeta skalista, posiada dużą średnią gęstość, znajduje się dosyć blisko Słońca - to cechy typowe dla planet typu ziemskiego na ziemi jest powietrze a na innych planetach niema i albo jest za ciepło albo za zimno na naszej planecie dochodzi do -40 stopni Celsiusza a na innych może być gorzej.
13 4 13