Mitologia

1.Panował na Krecie.
2.Syn Dedala.
3.Jeden z uczniów Dedala , jego siostrzeniec.
4.Szkaradny syn Minosa , zamknięty w labiryncie.
5.Jedna z wysp greckich na morzu Śrudziemnym.
6.Szybowanie w przestworzach to inaczej ... .
7.Jedna z dyscyplin pięcioboju.
8.Wyspa, na której zginął Ikar.
9.Nazwisko jednego z autorów MITOLOGII

2

Odpowiedzi

2009-11-13T18:18:56+01:00
1.Minos
2.Ikar
3.Tales
4.Minotaur
5.Kreta
6.Szybować w przestworzach niczym ptak
7.bieg
8.Ikaria
9.Jan Parandowski

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T22:54:40+01:00
1) MINOS
2) IKAR
3) TALES
4) MINOTAUR
5) NP RODOS, KRETA
6) UNOSIĆ SIĘ W POWIETRZU, LATAĆ, FRUWAĆ
7) SZERMIERKA, JAZDA KONNA, PŁYWANIE, STRZELANIE, BIEG NA PRZEŁAJ
8) IKARIA
9) HOMER

POZDRAWIAM :)
1 5 1