Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T18:41:59+01:00
Kąt α = β - 111
kąt β
Kąty przyległe razem w sumie dają 180 stopni więc mamy do rozwiazania równanie

β + β - 111 = 180
2β = 180 + 111
2β = 291 /:2
β = 145,5

zatem β = 145,5 stopnia, α = 145,5 - 111 = 34,5 stopnia :)
1 5 1
2009-11-13T18:58:38+01:00
Α+β=180°
α=β-111°
β + β - 111° = 180°
2β = 180° + 111°
2β = 291° /:2
β = 145,5°
wiec
α = 145,5° - 111° = 34,5°
1 3 1
2009-11-13T20:31:51+01:00