Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:41:49+01:00
Przekatna bryły tworzy kat 60⁰ z przekatna podstawy,która oblicz z :d=a√2=5√2,oblicz h bryły ze wzoru:a√3:2=10√2√3:2=5√6[korzystasz z własnosci kata 60 i 30⁰,zgodnie z tym d podstawy =½ d bryły ,czyli d bryły =10√2],czyli h=5√6cm ,v=a²×h=5²×5√6=125√6cm ³,pole=2a²+4×ah=2×5²+4×5×5√6=50+100√6=50[1+2√6]cm²-pozdrawiam
1 5 1
2009-11-13T18:54:21+01:00
=10√2],czyli h=5√6cm ,v=a²×h=5²×5√6=125√6cm ³,pole=2a²+4×ah=2×5²+4×5×5√6=50+100√6=50[1+2√6]cm²