1. Zależność występująca między grochem a bakteriami wiążącymi azot atmosferyczny.
2.Wypustki komórek tkanki okrywającej pobierające wodę z gleby.
3. Grupa komórek chroniąca stożek wzrostu (korzenia).
4. Warzywo, którego korzeń gromadzi substancje odżywcze.

PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODPOWIEDŹ!!!
TE WSZYSTKIE PYTANIA DOTYCZĄ KORZENIA.
ĆWICZENIA "PULS ŻYCIA" CZ.1 KL.1 GIM. STR.35 ZAD.5

2

Odpowiedzi

2009-11-13T18:41:08+01:00
1.łyko
2.włośniki
3.czapeczka
4.burak
51 2 51
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:46:45+01:00
ŁYKO
SKÓRKA
SYMBIOZA
WŁOŚNIKI
CZAPECZKA
BURAK

HASŁO; OSMOZA-to przenikanie wody z roztworu mniej stężonego do roztworu bardziej stężonego
104 4 104