Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:31:42+01:00
1) zanieczyszczają ziemię i roślinność
2)zakwaszają glebę
3)powodują uszkodzenia budynków, zabytków i pomników
4)wpływają negatywnie na zwierzęta, lasy, jeziora...

PoZdrawiam..;)
2009-11-13T18:54:06+01:00
Kwaśnie deszcze powodują:
- zakwaszenie jezior i cieków wodnych
- zakwaszenie gleby
- zanieczyszczenie powietrza
- zmiana składu roślinności