Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:42:03+01:00
Dzięki morzu umacnia się przemysł ponieważ sprowadzane są statkami artykuły przemysłowe. I nam dostarcza wiele pożytku. Morze bałtyckie stanowi pożywienie i jest domem dla ryb i organizmów wodnych. Dzięki temu możemy łowić ryby i na tym zarabiamy a z roślin (np. glony) maseczki i z różnych wodorostów (agar- zagęszczanie produktów, służy jako żelatyna)
11 3 11
2009-11-13T18:48:29+01:00
Funkcje gospodarcze:
-połów ryb
-bursztyn przetważany na lekarstwa

Funkcje przyrodnicze:
-turystyka (świeże powietrze, atrakcyjny krajobraz)
4 4 4