Przetłumacz na język polski:
Dear Grandma,
Thanks for the birthday present.I had a great day.
In the morning, I went to school and saw all of my friends.
I got lots of cards and presents.After school, I wotch my new DVD.
Mum made me a birthday cake.It was delicious!
Lots of love from Danny.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:41:04+01:00
Droga Babciu,
Dziękuję za prezent. Urodziny to wielki dzień.
Rano poszłem do szkoły i zobaczyłem wszystkich moich znajomych.
Dostałem mnóstwo kartek i prezentów. Potem oglądałem moje nowe DVD.
Mama zrobiła tort który był pyszny.
2009-11-13T18:44:02+01:00
Droga Babciu,
Dziękuje za mój urodzinowy prezent. Miałem wielki dzień.
Rano, poszedłem do szkoły i zobaczyłem wszystkich moich znajomych.
Dostałem mnóstwo kartek i prezentów. Po szkole, oglądałem nowe DVD. Mama upiekła mi tort. Był pyszny!
Kocham [?], Danny.

1 4 1
2009-11-13T18:45:49+01:00
Droga babciu.
Dziękuję za urodzinowy prezent. Miałam świetny dzień.
Rano poszłam do szkoły i widziałam się w wszystkimi moimi przyjaciółmi. Dostałam wiele kartek urodzinowych i prezentów. Po szkole oglądałem moje nowe DVD. Mama zrobiła mi ciasto urodzinowe. Było pyszne!
Dużo miłości od Dannego

PozdRoo.;)