Odpowiedzi

2009-11-13T18:45:29+01:00
KATASTROFY KOMUNIKACYJNE>
kolejowe,lotnicze,drogowe, morskie
KATASTROFY BUDOWLANE
eksplozje zagrozenia hemiczne katastrofy budowlane zagrozenia radjacyjne
9 2 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:57:48+01:00
Katastrofy komunikacyjne:wykolejenie pociągu,karambol,katastrofa lotnicza,zatonięcie promu.Katastrofy budowlane:pęknięcie budynku,zawalenie się budynku,wybuch gazu w budynku,pożar w budynku.
4 4 4