Odpowiedzi

2009-11-13T18:43:53+01:00
Ja sądzę że to będzie chrzest pana jezusa w jordamie
wtedy duch św się pokazał w postaci gołebicy............

Łk. 12, 53: "Chrztem mam być ochrzczony i jakże jestem udręczony, aż się to dopełni."

W Ewangelii Łukaszowej opis chrztu Pana Jezusa w Jordanie mamy w Łk. 3, 21.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:44:04+01:00
Objawienia Świętej Brygidy Szwedzkiej
am jest Stworzyciel Nieba i ziemi, Jeden w Bóstwie z Ojcem i
z Duchem Świętym. Ja jestem, który do Proroków i Patriarchów mówiłem i którego oni oczekiwali. Dla których pragnienia, według obietnicy mojej, wziąłem Ciało bez grzechu i pożądliwości, wstępując do wnętrzności Panieńskich jak słońce świecące przez kryształ najczystszy; a jako słońce szkło przenikając, żadnej zmazy w nim nie czyni ani obraża, tak i Dziewictwo Panny w przyjęciu Człowieczeństwa mego jest nienaruszone.

1 5 1