Narysowano trzy proste tak że każda z nich jest prostopadła do jednej z pozostałych.W takim razie:
A.wszystkie proste przecinają się w jednym punkcie,
B.dwie z tych prostopadłych są równoległe,
C.proste te przecinają się w trzech punktach,
D.dowolne dwie z tych prostych mają wspólny punkt.


KTÓRA Z TYCH ODPOWIEDZI JEST POPRAWNA??
Z góry dzięki za pomoc :)

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T18:44:17+01:00
Odpowiedź B
Ja też tak uważam
B,gdyż trzeba narysować równolegle dwie proste,a jedną prostopadle do nich.
2009-11-13T18:45:29+01:00
B.
d nie, ponieważ nie każde dwie DOWOLNE proste mają wspólny punkt.
6 5 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T18:46:24+01:00