Odpowiedzi

2009-11-13T18:46:39+01:00
Przychodze do szkoly, poniewaz chce sie czegos nauczyc. Bynajmniej mam taka nadzieje ;p
Matematyka jest bardzo potrzebnym przedmiotem, gdyz caly "nastepny" swiat (chodzi mi o to gdy bedziesz mial juz 20 kilka lat) opiera sie na matematyce. W przyszlosci chcialbym miec dobrze platna prace, a jak wiadomo bez matematyki nie ma nic - wszystko sie na niej opiera, w kazdym zawodzie daje sie ona ze znaki.

Mysle, ze pomoglem. ;]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T18:50:54+01:00
Jeśli chodzi o matematykę (jako powód do przychodzenia do szkoły) to wśród zalet jej nauki można wymienić m.in:
- przydatność jej wiedzy = praktyczne jej zastosowanie w sytuacja codziennych np. zakup/sprzedaż przedmiotów, obliczanie długów/zysków, obliczanie cen przedmiotów podanych w sposób zwiły (cena o ileś większa, o ileś mniejsza, obniżka o ileś procent, podwyżka o ileś procent), wykorzystanie rachunków pisemnych np. podczas obliczania rachunków domowych, jednostki pola, masy, długości, objętości;
- logiczny sposób myślenia = analiza/rozwiązywanie zadań tekstowych, określanie przyczyn/skutków pewnych zdarzeń;
- wyrabianie nawyku systematyczności, dokładności = sprawdzanie czy rozwiązanie zadania spełnia jego warunki, dokładne rozwiązywanie zadań - zachowanie schematu rozwiazania;
- rozwój wyobraźni = wyobraźnia przestrzenna (skala, geometria przestrzenna);
Nic mi do głowy na razie nie przychodzi :)
2009-11-13T18:54:36+01:00
Aby się czegoś nauczyc.
aby miec dobry zawód.
Aby mama nie krzyczała


A matma jest po to aby wiedzic ile jest 2+2 albo 10-0 ja myślę że to jest 1 ;p