Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:22:33+01:00
K(40)
liczba protonów:19
liczba elektronów:19
liczba neutronów:21
Nd(144)
liczba protonów: 60
liczba elektronów:60
liczba neutronów:84
Na⁺(23)
liczba protonów:11
liczba elektronów:10
liczba neutronów:12
1 5 1
2009-11-13T22:19:57+01:00
K: protony:19, elektrony:19, neutrony:21
Nd: protony: 60, elektronów:60, neutrony:84
Na⁺:protony:11, elektrony:10, neutrony:12