Odpowiedzi

2009-11-13T18:52:16+01:00
Małe przedsiębiorstwo zatrudnia od 20 do 99 pracowników,

Małe i średnie przedsiębiorstwa są siłą napędową gospodarki. Ich rola dla gospodarki jest nie do przecenienia! Nie ma przesady w stwierdzeniu, że rozwój i gospodarka od małych i średnich przedsiębiorstw zależy. Dlatego państwo polskie dokłada wszelkich starań, by sektor małych przedsiębiorstw się rozwijał. MiŚP mogą otrzymać pomoc od rządu, dotacje z Unii Europejskiej, mogą liczyć na kredyty oraz na korzystne, bankowe konta firmowe. O ile założenie firmy nie jest skomplikowane, to prowadzenie firmy wymaga od właściciela dużego wysiłku, zaangażowania i samozaparcia. Polski system podatkowy nie zachęca do prowadzenia legalnej działalności gospodarczej. Niemniej jednak podatki 2009 roku zmieniły sie odrobinę na lepsze… przynajmniej tak twierdzą ich twórcy. Średnie przedsiębiorstwa i małe firmy potrzebują pomocy ze strony administracji rządowej, by szczególnie teraz w dobie kryzysu móc się utrzymać na rynku. Wsparcie dla firm wydaje się teraz szczególnie konieczne.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:01:45+01:00
– małe przedsiębiorstwo wg. Wspólnoty Europejskiej to takie, które zatrudnia mniej niż 50 pracowników, i którego roczny obrót jest mniejszy niż 5 milionów Euro, a suma bilansu mniejsza niż 2 miliony Euro.