Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:03:21+01:00
Ja swój 1% podatku przeznaczyłbym na niechciane i zapomniane sos dla zwierząt.Fundacja ta wyadoptowała ponad 300zwierząt kotów i psów,pomogła kiluset zwierzetom finansując ich leczenie,sterylizacje,organizujac transporty aktywnie szukając ich domów.Przeprowadziła dziesiątki wizyt poadopcyjnych Zbudowała Dom tymczasowy Fundacji z siedmioma boksami i pomieszczeniami gospodarczymi.Wspiera finansowo oraz materialnie schroniska dla zwierząt.Przeprowadziła kilkaset interwencji dot.niehumanitarnego traktowania zwierzat.Wdrożyli program STOP Pseudohodowcom Rasowy=Rodowodowy.
2009-11-13T19:24:12+01:00
1% podatku przekazałbym na fundacje charytatywne wspomagające chore dzieci , gdyż uważam ,że chore dzieci z ubogich rodzin , bądź z domów dziecka powinny miec prawo do opieki medycznej , do zabiegów , do operacji , które niekiedy ratują im życie a bez takich fundacji rodziców nie byłoby stac na zafundowanie pociechom takich kosztownych i drogich operacji.