Odpowiedzi

2009-11-13T19:05:27+01:00
Anioł objawił się Józefowi trzy razy. Pierwszy raz wtedy gdy Jozef nie wirzył, że Jezus to Syn Boga. Drudi raz gdy Józef mial uciec z Maryją i Jezusem do Egiptu a trezci raz jak już minęło zagrożenie i mogli wrócić z Egiptu do swojego domu
1 5 1
2009-11-13T19:06:36+01:00
O ile pamiętam to Anioł ukazał się Józefowi gdy się dowiedział że Maryja oczekuje dziecka , aby go upewnić że to jest Syn Boga i kiedy mieli uciekać przed Herodem oraz gdy mieli wracać z Egiptu.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:07:08+01:00
1 jak kazał przygarnąć Maryję do siebie i nie uciekać od niej.
2 jak kazał mu uciec do Egiptu z Maryją i Dzieciątkiem.
3 Jak juz Józef z Maryją i Dzieciątkiem mógł wrócić z Egiptu do ojczyzny
1 5 1