Odpowiedzi

2009-11-13T19:09:28+01:00
To zależy czy masz już miesiączkę. Ja nie używam i nie zamierzam urzynać. I niestety nie wiem w jakiej są cenie ale ok.4 lub 5zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:10:30+01:00
Witam
moim zdaniem nie powinnac uzywac nigdy tamponow poniewaz miesiaczka musi wyjsc na wierzch tzn z organizmu powinna byc wydalona poniewaz grozi krwotokiem i w przyszlosci nadrzerka, stanami zapalnymi. uzywanie jedynie w wyjatkowych sytuacjach.Cena okolo 7 zl
Pozdrawiam
2009-11-13T19:31:40+01:00
To zależy od jakiego czasu masz okres, ja byłabym przeciwna, ale jeżeli pływasz no to inna sprawa, jak masz od niedawna to wstrzymaj się z pływaniem, a jak od dawna no to możesz wyprubować tampon. Ja jestem przeciwna i nie zamierzam prubować.