Odpowiedzi

2009-11-13T19:28:21+01:00
Gdy widze Stanowice,
To mi sie łezka w oku kręci.
Aż mi się stąd wyjeżdżać nie chce,
Ale życie nęci.

Proszę;P
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:29:44+01:00
Stanowice

Stanowice to przepiękne okolice,
każda uliczka osobna historia,
choć taka każdego jest teoria,
To nie do końca prawdą jest
posłuchaj lepiej starych drzew,
bo więcej to od nich dowiesz się,
bo te drzewa, gdzie ich nie ma?
za każdym rogiem, za każdym progiem cień drzew osłoni Cię.
Na dolnym ślązku koło Wrocławia,
zatrzymaj się "zapuść żurawia".
A Twe oczy ujżą wnet,
że otaczają Ciebie Stanowice,
a konkretnie ich okolice.

Ps. 3pkt to mało :D ale kit
hehe :)
Pozdrawiam