1. Klient: wpłaciłem do waszego banku 12000 PLN przy rocznym oprocentowaniu równym 4%.
Po ilu latach oszczędzania podwoi się mój kapitał początkowy, jeżeli, niestety nie ma kapitalizacji odsetek?

2.
Klient: Mam w waszym banku lokatę roczną o stałym oprocentowaniu równym 6%. zapłaciłem podatek (22%) od zysku w wysokości 13,20zł. Czy mogę prosić o przypomnienie, ile wynosi mój kapitał?

3. Odpowiedz na pytania:
- Tysiączna częśc wielkości.
- Miasto dolnośląskie, którego liczba mieszkańców stanowi ok. 1000% liczby mieszkańców Leszna(miasto w Wielkopolsce).
- Liczba procent, którą stanowi 10 znaczków z zestawu 125 znaczków.



PS. Proszę o szybką odpowiedź.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-15T10:26:08+01:00
1200x4% = 48 zł rocznie

1200 zł;48 =25 lat
Za 25 lat. spr. 48 zł rocznie x25 lat =1200 zł
2009-11-15T14:49:39+01:00
1200 razy 4% = 48 zł na rok
1200 zł :48 =25 lat
Za 25 lat, sprawdzenie 48 zł rocznie razy 25 lat =1200 zł