Prztłumacz na język angielskifragmenty zdańpodane w nawiasach.Użyj czasu Past Simple lub Past Continiuos.


1. i (spotkałam)................. Christine a few days ago when i (jechałam)....... by train to cracow.
2. While we (czekaliśmy)............... at the bus stop , Mark(poszedł)............. to buy a newspaper.
3. When we (zobaczyliśmy)............. the accident we (zatrzymaliśmy się)......
at once and one of us (zadzwonił)............. for an anbulance
4.it was already1.a.m. but Paul(nie spał)............... . He (próbował)......to finish his english composition.
5.It was horrible!! At of them (patrzyli)........ at ma and I (NIE WIEDZIAŁAM)....... what to say!
6. We (usłyszeliśmy)........ a woman shouting **Stop the thief!!!* and we (zobaczyliśmy)............... a youngman who (biegł)......... down the street with her handbag.


porsze to bardzooo pilne !! i ja mozecie przeyłumaczcie :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:14:36+01:00
1. met was driving
2. were waiting went
3. saw stopped called
4. wasn't sleeping(tu się pomyliłem continuous musi być bo jest czas [1a.m] podany przepraszam za błąd) was trying
5. looked didn't know
6. heard saw was running

taka podpowiedź continousy wszystkie to czynności ciągłe trwające przez jakiś czas. To się w przyszłości przyda
1 5 1
2009-11-13T19:16:36+01:00
1. i (spotkałam) met Christine a few days ago when i (jechałam) was traveling by train to cracow.
2. While we (czekaliśmy)were waiting at the bus stop , Mark(poszedł) went to buy a newspaper.
3. When we (zobaczyliśmy) saw the accident we (zatrzymaliśmy się) stopped
at once and one of us (zadzwonił) phoned for an anbulance
4.it was already1.a.m. but Paul(nie spał) wasn't sleeping. He (próbował) tried to finish his english composition.
5.It was horrible!! At of them (patrzyli)were looking at ma and I (NIE WIEDZIAŁAM) didn't know what to say!
6. We (usłyszeliśmy) heard a woman shouting **Stop the thief!!!* and we (zobaczyliśmy) saw a youngman who (biegł) was running down the street with her handbag.
2 2 2
2009-11-13T19:19:44+01:00
1 met ... was going - spotkałam Christine kilka dni temy, gdy jechałam pociągiem do krakowa.
2 were waiting ... went - Podczas gdy czekaliśmy na przystanku, Mark poszedł kupić gazetę.
3 saw ... stopped ... called - gdy zobaczyliśmy wypadek, zatrzymaliśmy się i jeden z nas zadzwonił po karetkę.
4 weren`t sleeping ... was trying - Była już 1 w nocy, ale Paul nie spał. próbował skończyć jego prezęnację na angielski.
5 looked ... didn`t know - To buło okropne! Każdy z nich się na mnie patrzył i nie wiedziałam, co powiedzieć!
6 heared ... saw ... was running - Usłyszeliśmy kobietę krzyczącą "zatrzymajcie złodzieja" i zobaczyliśmy młodego mężczyznę który biegł w dół ulicy z torebką.