Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:14:59+01:00
Święta Julia jest patronką Korsyki, Brescii, Bergamo i Livorno.
Jej święto przypada na 22 maja.

W sztuce katolickiej jest przedstawiana jako dziewica z palmą i krzyżem lub podczas ukrzyżowania. W ikonografii przedstawiana jest jako kobieta o jasnokasztanowych, spiętych przepaską i opadających na ramiona włosach, ubraną w jasnoczerwone szaty i trzymającą w dłoniach krzyż.

Święta Kościoła katolickiego i prawosławnego, żyła najprawdopodobniej w V wieku naszej ery, a jej los jest bardziej znany z przekazów legendarnych niż historycznych.
17 3 17
2009-11-13T19:17:50+01:00
Św.Julia-męczenniczka,patronka Kościoła katolickiego i prawosławnego.Żyła w V w n.e.Urodzona w Kartaginie. Patronka Korsyki, Brescii, Bergamo i Livorno.Katolicy przedstawiają ją jako dziewice z palmą i krzyżem lub podczas ukrzyżowania.Jej święto przypada na 22 maja.
7 3 7
2009-11-13T19:26:56+01:00
Św. Julia jest dziś jedną z najbadziej czczonych świętych we Włoszech. Jest patronką włoskich miast: Brescii, Bergami i Livorno.
6 2 6