Odpowiedzi

2009-11-13T19:19:34+01:00
Najbezpieczniej czuje się w moim ogródku. Wiem, że tam mi nic nie grozi. Czuję piękno, rośną tam lilie i róże oraz różnego rodzaju drzewa. Gdy tam jestem czuje się jak w raju. Panuje tam świeże powietrze, nic go nie zatruwa. Lubie sobie usiąść na huśtawce i pokołysać się z koleżanką.
1 5 1
2009-11-13T19:20:20+01:00
Najbezpieczniej czuje się w moim ogrodzie gdyż osoby będące w domu piekują się nami i tam nie powinno stać się nic złego.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:06:13+01:00
Najbezpieczniej czyje sie w moim ogrodzie ponieważ ogrodzony jest wysoką i długa siatką na której znajduje sie wielka piekna brama.Czyje sie tam bezpiecznie bo mogę swobodnie rozmarzyć się na łonie natury...można w nim zasnąć z pewnością że nikt nie zakłóci mojego snu i będzie on niezapomniany i fantastyczny .Można w nim przeżyć wiele nie zapomnianych chwil życia.Myślami w nim dotknąć nieosiągalnych miejsc dla człowieka.
Mój ogród jest najbezpieczniejszym miejscem na świecie .

:DDDD
1 5 1