Jestem zrozpaczona od godziny szukam nut na saksofon altowy i nigdzie nie ma
blagam kogo kolwiek że jak ma koledy na saxsofon altowy to niech da albo wie na jakich stronach sa nuty to niech napisze (szukam conajmniej 18i wiecej)
60punktow czeka i z góry wielkie dzieki ratujesz mi zycie

2

Odpowiedzi

2009-11-13T19:20:40+01:00
Www.nuty.pl

tu jest przykładowy link z tego serwisu kolenda na saksofon altowy

http://nuty.pl/t/58488.htm

tu drugi

http://pianofiles.info/forum/forum24.html

Zrobione
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:20:55+01:00
Http://chomikuj.pl/miskaa123/Nuty+na+saksofon+altowy