Odpowiedzi

2009-11-13T19:22:19+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:29:26+01:00
Zakładam że to jest x kwadrat:P
4x2+4x+1=0
delta = b2-4 * a * c
delta= 42 -4 * 4* 1
delta= 16- 16
delta =0
25 x - 30 x +9= 0
25x-30x = -9
-5x = -9 | -5
x = 9/5
x = 1 i 4/5
x2 + 12x= -36
x2 +12x + 36 = 0
delta = 12 do kwadratu - 4 * 1 * 36
delta = 144 - 144
delta = 0

2x(x+5)=0
2x2+10x=0
delta 10 do kwadratu - 4 * 2* 1
delta= 100-8
delta = 92
pierwiastek z delty = pierwiastek z 92
= pierwiastek z 4* 23 = 2 pierwiastki z 23
a dalej nie pamiętam;/
2009-11-13T19:34:15+01:00
A)4x2+4x+1=0
8x=-3/:8
x=-3/8

b)25x-30x+9=0
-5x=-9/:-5
x=9/5
x=1i4/5

c)x2+12x=-36
13x=-36-2
13x=-38/:13
x=-38/13
x=-2i 11/13

d)2x(x+5)=0
sory ale tego nie wiem i jeśli te cyferki znajdujące się zaraz za x oznacza ją kwadrat to rozwiązanie będzie inne