Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:28:24+01:00
P = 24cm2
a= 8cm

P=ab/2

24 = 8b/2
24 = 4b / : 4

b = 6 cm :)
39 4 39
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T19:29:21+01:00
D1=8
pole deltoidu P=1/2 d1*d2
24=1/2 d2*8
24=4d2
d2=6cm
20 3 20
2009-11-13T19:30:15+01:00
W deltoidzie o polu 24cm2 jedna z przekątnych ma długość 8cm.jaka jest długość drugiej przekątnej tego deltoidu

P=1/2d₁d₂
24=1/2*8 *d₂
d₂=6cm
16 4 16