Odpowiedzi

2009-11-13T19:28:47+01:00
Harry Potter
1.i Kamień Filozoficzny
2.i Komnata Tajemnic
3.i Więzień Azkabanu
4.i Czara Ognia
5.i Zakon Feniksa
6.i Książe Półkrwi
7.i Insygnia Śmierci(jeszcze nie ma ekranizacji)
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:33:14+01:00
1.Harry Potter i Kamień Filozoficzny.
2.Harry Potter i Komnata Tajemnic.
3.Harry Potter i wiezień Azkabanu.
4.Harry Potter i Czara Ognia.
5.Harry Potter i Zakon Feniksa.
6.Harry Potter i Książę Półkrwi.
7.Harry Potter i Insygnia Śmierci.
są 2 części Insygni śmierci co nie? 2 to ta co harry walczy z voldemortem (WYGRAŁ)