Odpowiedzi

2009-11-13T19:37:17+01:00
Myślę, że nie możliwe jest życie bez ŻADNYCH OGRANICZEŃ, ponieważ człowiek wolny robił by co chciał, nie znając zakazów i nakazów.
Po drugie myślę, że po krótkim czasie znudziłoby się człowiekowi bycie wolnym.

Ale to tylko moja opinia:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T19:45:30+01:00
Życie, ktore dali nam nasi rodzice, jakze piekne jest to słowo. Żyć i być szczesliwym z tego ze istniejemy. A ograniczenia sa nam w nim potrzebne. Bo gdyby nie onne swiat stalby sie zly, agresywny i nieodpowiedzialny.
Moim zdaniem taka ważna cecha w byciu rodzicem jest ograniczanie swojego dziecka. Gdyby nie on dzieci staly by sie wprost bezposrenie. Nie zdawaly by sobie sprawy co ich czeka w zyciu doroslym. Jakie problemy beda stawac na ich drodze. Ograniczenie ich daje im do myslenia, ze jednak jest nie tak jak byc powinno oraz zdaja sobie sprawe ze swyb bezogranicznym postepowaniem robia bledy, a moze nawet sprawiaja tym komus przykros lub krzywde.
Ograniczenia w zyciu sa bardzo wazne. Ksztaltuja one przyszlosc zlowieka. Zmianiaja zle cechy charakteru i stawiaja na nogi.