Napisz na całą stronę za co cenisz swoją mamę i tatę i w jaki sposób próbujesz rozwiązywać spory między sobą a nimi.
Jak nie napiszecie tego do 19:50 to to usówam.
Tylko proszę aby to na poziomie piątej klasy i nie z neta bo zgłoszę spam. ; ]

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T19:50:25+01:00
Moja mama jest taka kochana cenię ją za to że mnie urodziła,za jej każdy gest i spojrzenie,za robienie kanapek i ogółem za wszystko.Tata też ważny jest nauczył mnie szacunku do innych i zawsze mówił że nie można źle postępować.To on pomógł mi kiedy miałam problemy.Gdy kłócę się z rodzicami staram się szybko zażegnać konflikt.Staram się wytłumaczyć swoje zachowanie lub czyny,ale jednak często muszę im przyznać rację.
Gdy kłócimy się stale wtedy staram się przemyśleć sytuację i zmienić postępowanie.Ogółem kocham rodziców za to że są.
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T21:23:25+01:00
Jest wiele rzeczy, za które powinniśmy cenić naszych rodziców. Są oni dawcami naszego zycia i dbają o to, żeby było nam w nim jak najlepiej. Pracują bardzo cięzko, abysmy mieli wszystko, co tylko zechcemy np. komputery, ubrania, telefony itp. Sami przecież widzimy, jak często wracają bardzo późno do domu. Są wtedy bardzo zmeczeni, a mają przeciez jeszcze tyle domowych obowiązków. Mam do nich ogromny szacunek za to, co dla mnie robią. Mam świadomość, że często sprawiam im przykrość, a oni skoczyli by za mną w ogień, lecz zawsze mam tą odwagę i umiem podejść i cih przeprosić, za moje zachowanie i słowa, które w nich skierowałam. Często w rodzinach dochodzi do różnych kłótni. Niektóre są z błachych powodów, ale niektóre są przez jakieś głupie zdarzenie. Gdy zrobie rodzicom większą przykrość, zwykłe przepraszam nie wystarczy. Staram sie zrobić np obiad czy popsrzatać, bez próśb jednego z rodzica. Wiem, że wtedy czują się dla mnie ważni i wiedzą, że mi na prawde przykro. Rodzice są także moimi pierwszymi nauczycielami. Nauczycielami życia. Bardzo ich za to cenię.
2 5 2