Dziękuje za rozwiązanie po przedniego zadania oraz proszę o kolejne rozwiązanie zadania:
e)o 30% więcej niż 200kg to
f)o 5% większa niż 320 zł top
g) o 40 % mniej niż 80 zł to
h )o 150% więcej niż 60 m to
Z góry dziękuje za rozwiązanie tego zadania !!!

3

Odpowiedzi

2009-11-13T20:04:52+01:00
E) 30%+100%=130%
1,3×200=260kg
f) 1,05×320=336zł
g)1,4×80=112zł
h) 2,5×60=150m
2009-11-13T20:06:10+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:15:01+01:00
E)200+60%*200=260
f)300+5%*300=336
g)80-40%*80=48
h)60+150%*60=150