Czy mógłby mi kotoś napisać dzezewo genealogiczne wszystkich Piastów polskich wraz z latani życia i żonami. proszę ni ściągać z wikipedi poniwraż nie mogę sie tam rosczytać. nie musi mieć formy takowego dzerzwa. ble by było po koleji

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:19:25+01:00
Pierwszy załącznik jest od Mieszka I do synów Bolesława Krzywoustego. Drugi od synów Krzywoustego do końca dynastii (daty śmierci pisałam tylko u tych którzy rządzili Polską).
2009-11-13T20:35:27+01:00
MAM TYLKO TYLE JEST W ZAŁĄCZNIKU WSZYSTKO