Odpowiedzi

2009-11-13T20:04:38+01:00
Ja bym chciala dostac cos co przyniosło by mi szczescie w zyciu:)
1 3 1
2009-11-13T20:07:00+01:00
- wielki dom z ogrodem
- telewizor ktory ma 1000 cali
- byś piosenkarką
- mieć pałac
- mieć księcia z białym koniem
- mieć wszystkie fajne gry na świecie
- miłość wielu polaków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:09:25+01:00
- skarpetę pełną słodyczy
- bluzkę
- trampki
- kosmetyki
- pościel z mikołajem
- ogromną bombkę ;]