Odpowiedzi

2009-11-13T20:07:07+01:00
Przeciwko sobie
Wysyłamy nasze armie,
Przeciwko sobie
Ustawiamy cały świat.

Nikt nie potrafi nam
Niczego uzasadnić,
Nikt nie wie, kto jest tutaj wrogiem,
A który to twój brat.

A Ty nie możesz się pomylić.
A który to twój brat,
A Ty nie możesz się pomylić.

Zawołać chcę,
Co może teraz pomóc,
Kto usłyszy mnie.
Przeciwko sobie
Budujemy te historie,
Przeciwko sobie
Podnosimy teraz głos.

Nikt się nie pyta,
Czemu udział bierzesz w wojnie,
I nie obchodzi Twoje zdanie,
Nieważny jest Twój los,

Ktoś przecież może się pomylić.
Nieważny jest twój los,
Ktoś przecież może się pomylić.



Zawołać chcę,
Co może teraz pomóc,
Kto usłyszy mnie.


Zawołać chcę,
Co może teraz pomóc,
Kto usłyszy mnie.
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:34:11+01:00
Było ciemno gdy pierwszy raz usłyszałam gwizd ształ !
Było ciemno gdy Niemcy stanęli ku naszych bram...
Było ciemno wiec ich twarzy nie widziałam lecz ten strzał słyszałam słyszałam słyszałam...
Podejdź bliżej , wiec podeszłam jak skruszony obywatel do przedstawiciela władzy...
Podejdź bliżej !!
Już wiedziałam że błyskawiczna ucieczka niczemu nie zaradzi...

Hahah :DDD nudziło mi się xD
1 1 1