Odpowiedzi

2009-11-13T20:06:25+01:00
Antarktyda jest nazywana lodowa pustyna poniewaz jest tam bardzo zimna i sa trudne warunki do przetrwania
21 3 21
2009-11-13T20:07:34+01:00
Antarktyda jest uznawana za śniegową pustynię ponieważ znajduje się tam wiele śniegu i mieszka tam mało ludzi
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:13:16+01:00
To jedyne miejsce na ziemi, o którym możemy powiedzieć, że pomimo upływu tylu lat wciąż tkwi w czasach ery lodowców. Ponad lód Antarktydy wystają dość wysokie góry, które oczywiście częściowo pokryte są śniegiem i lodem.
jest tam bardzo zimno i do dokoła widać tylko lód i śnieg (stąd się wzięła nazwa pustynia lodowa).
26 4 26