Czy ktoś podpowie mi jak mam zrobic to zadanie z biologi?
narysowac,albo zaprezentowac,przedstawic:choroby aparat ruchu
wady postawy ciała stopy
urazy złamania zwichniecia
1 pomoc mechaniczne......
bo nie wiem jak mam do tego sie zabrac,pozdrawiam

3

Odpowiedzi

2009-11-13T20:10:16+01:00
Narysowac wady postawy np. zgarbionego czlowieka plaska stope osobe z w wygietym kregoslupem w prawo lub lewo troche
2009-11-13T20:40:19+01:00
Napisz na kilku kolorowych kartkach następujące choroby:
Skolioza; powstaje gdy kręgosłup jest nierównomiernie obciążony, Lordoza; gdy siedząc pochylamy całe ciało do przodu, Kifoza; częste garbienie się. Naucz się tych opisów na pamięć i zaprezentuj. Podobnych chorób możesz poszukać w internecie np. w google ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T22:14:36+01:00
Myślę że powinnaś poczytać o chorobach takich jak skolioza,Osteoporoza,płasko stopie,o wrodzonych wadach np o łamliwości kości,Zapalenie stawów i na podstawie tych chorób które ci podłam przeczytaj o nich i narysuj np. do płaskostopia skrzywiona stope do skoliozy mamę trzybająca dziecko krzywo przy chorobie stawów to narysuj osobe starsza trzymającą sie np. za kolano albo za łokiec
1 5 1