Oblicz iloczyny............
a] 1/5 razy 15 =
b] 2/5 razy 15 =
c] 4/5 razy 15=
d] 1/3 razy 18=
e] 1/9 razy 18=
f] 5/9 razy 18=


uzupełnij i wykonaj mnożenie.....
a] 1/4 kwoty 20 zł to .....zł 1/4 razy 20=
b] 1/3kwoty 15 zł to......zł 1/3 razy 15=
c] 3/4 godziny to.......minut 3/4 razy 60=
d]3/4 m to ..........cm 3/4 razy 100=
e] 1 1/4 t to......kg 1 1/4 razy 1000=




f] 1/5 liczby 15 to.......
g] 2/5 liczby 15 to......
f] 4/5 liczby 15 to......


dziękuje z góry....

3

Odpowiedzi

2009-11-13T20:11:06+01:00
Oblicz iloczyny:
a] 1/5 razy 15 = 3
b] 2/5 razy 15 = 6
c] 4/5 razy 15 = 12
d] 1/3 razy 18 = 6
e] 1/9 razy 18 = 2
f] 5/9 razy 18 = 10

uzupełnij i wykonaj mnożenie
a] 1/4 kwoty 20 zł to .....zł 1/4 razy 20= 5
b] 1/3kwoty 15 zł to......zł 1/3 razy 15= 5
c] 3/4 godziny to.......minut 3/4 razy 60= 45
d]3/4 m to ..........cm 3/4 razy 100= 75
e] 1 1/4 t to......kg 1 1/4 razy 1000= 1250
f] 1/5 liczby 15 to 3
g] 2/5 liczby 15 to 6
f] 4/5 liczby 15 to 12
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:12:48+01:00
Oblicz iloczyny............
a] 1/5 razy 15 =3
b] 2/5 razy 15 =6
c] 4/5 razy 15=12
d] 1/3 razy 18=6
e] 1/9 razy 18=2
f] 5/9 razy 18=10


uzupełnij i wykonaj mnożenie.....
a] 1/4 kwoty 20 zł to 5zł 1/4 razy 20=5
b] 1/3kwoty 15 zł to 5zł 1/3 razy 15=5
c] 3/4 godziny to 45minut 3/4 razy 60=45
d]3/4 m to 75cm 3/4 razy 100=75
e] 1 1/4 t to 1 250kg 1 1/4 razy 1000=1 250




f] 1/5 liczby 15 to 3
g] 2/5 liczby 15 to 6
f] 4/5 liczby 15 to 12
6 3 6
2009-11-13T20:16:27+01:00
1.
a 3
b 6
c 12
d 6
e 2
f 10


2.
a 1/4 kwoty 20 zł to 5zł 1/4 razy 20=5
b 1/3kwoty 15 zł to 5zł 1/3 razy 15=5
c 3/4 godziny to 45minut 3/4 razy 60=45
d 3/4 m to 75cm 3/4 razy 100=75
e 1 1/4 t to 1 250kg 1 1/4 razy 1000=1 250
2 4 2