Odpowiedzi

2009-11-13T20:21:22+01:00
Rozprawka: Kogo nazwałbyś największym bohaterem: Zośkę, Rudego, czy Alka?
lub
Charakterystyka Zośki Rudego lub Alka.
3 4 3
  • Użytkownik Zadane
2009-11-13T20:21:40+01:00
Formy:-plastyczna,
-sceniczne,
-pisemna.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-13T20:22:56+01:00
-Kartka z pamiętnika z elementami opisu przeżyć wewnętrznych Zośki.
-Recenzja książki.
-Czy "Kamienie na szaniec" przemawia do współczesnego nastolatka?" - rozprawka
-Tajemniczy list do Zośki na temat akcji pod Celestynowem.
2 4 2